מהבית לרכב ומהרכב לבית מערכת טעינה דו צדדית מהפכנית  שמסופקת עם מיציבושי Outlander PHEV

תאגיד מיצובישי מוטורס מכריז היום כי דגם המכונית – Outlander PHEV מסוגל לספק חשמל לבית באמצעות מערכת  V2H *  בנוסף ליכולתו להטען ממשקע ביתי. נכון להיום, השימוש במערכת V2H אושר רק לכלי רכב כל-חשמליים כגון סדרת i-MiEV של מיצובישי. עם זאת, אושר לאחרונה כי ה-  PHEVOutlander יטופל ככל מוצר חשמלי כאשר מנועו  אינו פועל בזמן שהרכב מחובר למערכת V2H.

מערכת V2H מאפשרת להשתמש PHEV כמקור כוח חירום, אספקת חשמל שמאוחסנת בסוללת הרכב מאפשרת הפעלת מכשירי חשמל ביתיים בהפסקות חשמל או אסונות טבע. זו היא בהחלט המערכת הראשונה בעולם לשימוש  כתוספת לרכב חשמלי היברידי.

כתוצאה מכך, שני הבעלים הנוכחיים ועתידיים של PHEVOutlander יוכלו להשתמש במערכת V2H * 3 עכשיו.

בנוסף, זמין כאפשרות מפעל כמו בעבר, מזין כוח 1500WAC100V * 4 שמאפשר ל- PHEVOutlander לספק ישירות כוח למכשירי חשמל או באתר פינוי בחירום, או כאשר עוסקים בפעילויות פנאי חיצוניות.

פעילויות רכב לבית.
לחיבור ל- V2HSMART שנעשה על ידי תאגיב החשמל של מיצובישי, תחנת ה- EVPower שנעשתה על ידי חברת Nichicon וeLINKTsubaki נעשתה על ידי חברת Tsubakimoto

חיבור למערכת V2H זמינה רק בכלי רכב עם שקע מותקן לטעינה מהירה  .
ה- Outlander PHEV's מזין הכח 1500WAC100V   יספק חשמל מספיק כדי לעמוד בדרישות מקומיות רגילות ליום מסוללה טעונה במלואה, ועד לאספקת חשמל לכ- 10 ימים עם מכל דלק מלא בנזין.