לאחר 22 שנים ומאה מיליון יחידות, לנובו משחררת פורטפוליו חדש של מחשבי ThinkPad, ומציגה את המסך ThinkVision X24 וכן את אביזרי ההתאמה האישית ThinkPad Stack

 

לאס וגאס, 5 בינואר, 2015 – לנובו,יצרנית מחשבי ה-PC המובילה, הכריזה היום בתערוכת CES הבינלאומית על פורטפוליו מוצרי ThinkPad המעודכן ל-2015. המותג שהפך לאייקון חוגג אספקות של 100 מיליון יחידות עם הדור המעודכן של ה-ThinkPad X1 Carbon, האולטרה-בוק עתיר הביצועים עם מסך 14 אינץ' הקל ביותר בעולם. לנובו ממשיכה להיבנות על המורשת הייחודית ממנה נהנים אוהדים נאמנים ברחבי העולם ורוצה לנצל הזדמנות זו כדי להודות לכל משתמשי ThinkPad במשך שני העשורים האחרונים.

 

"מאז ה-ThinkPad 700 המקורי, המהנדסים של סדרת ה-ThinkPad המשיכו להניע חדשנות כשיצרו כל ThinkPad חדש כך שיהיה טוב יותר מקודמו. עצם העובדה שהגענו למכירות של 100 מיליון יחידות מוכיחה שהם מצליחים", אמר יואנקינג יאנג, יו"ר ומנכ"ל לנובו. "כשרכשנו את עסקי ה-PC מיבמ הבטחנו שלא רק שנגן על הזיכיון של ThinkPad, אלא אף נהפוך אותו לטוב יותר וחזק יותר. כיום ThinkPad ממשיך להיות אחד המותגים שזוכה לכבוד רב בתעשייה והוא מספק את הדלק באמצעות הגיעה לנובו למקום הראשון בעולם בתחום ה-PC. היום, כשלנובו מתרחבת אל תחומי ההתקנים הניידים, השרתים ומחשוב הענן, ThinkPad יישאר בליבת האסטרטגיה שלנו ובלב העסקים שלנו. זהו כבוד עבורנו להמשיך להביא את המותג האגדי הזה ללקוחות שלנו, ואני מביט קדימה אל עבר ציוני הדרך הנוספים של ThinkPad שעתידים להגיע".

 

לנובו הציגה בנוסף את ה-ThinkVision  X24 שמציג מסך מרשים ודק במיוחד בטכנולוגיית IPS אל מרחב העבודה הממוחשב, ואת ה-ThinkPad Stack שמציעה אביזרים משתלבים המאפשרים לשפר את יעילות העבודה.

 

האולטרה-בוק העסקי הטוב ביותר של לנובו הופך לטוב יותר

הדור השלישי של ה-X1 Carbon החדשני ממשיך את המסורת של מותג ה-ThinkPad. האולטרה-בוק עתיר הביצועים עם מסך 14 אינץ', הקל ביותר מסוגו בעולם, מציג אפשרויות חדשות כמו תצוגת FHD בהירה במיוחד לחוויית הצפייה הטובה ביותר, וכן כונן SSD בחיבור PCIe לאחסון שמציע עד 80% ביצועים מהירים יותר מאשר כונני SSD סטנדרטיים.

 

ה-X1 Carbon הוא גם המחשב הנייד ביותר מאי פעם עם חיי סוללה ארוכים יותר, וזאת למרות שהוא עדיין שוקל פחות מ-1.32 ק"ג עם שלדה מחושלת בפחמן שמציעה עמידות ונוקשות כאחד. בשילוב עם מעבדי Core מהדור החמישי של אינטל ומערך אביזרים מקיף למיטוב חוויית השימוש, ה-X1 Carbonממשיך במורשת של ThinkPad ומקנה השראה לחדשנות מתמידה.

 

סטנדרטים עסקיים מוחלטים

הפורטפוליו המעודכן של ThinkPad ל-2015 מבליט תכונות הנדרשות למשתמש העיסקי ונבנה על ה-DNA של ThinkPad: הדגמים החדשים שנוספו למשפחה הם דקים וקלים, עם חיי סוללה ארוכים לשיפור הניידות, תצוגות בהירות וברורות עם רזולוציה של עד 3K לחוויית צפייה מיטבית, ונוחות שימוש ארגונומית.

 

בנוסף הם כוללים מערך שלם של יציאות וחיבורים כדי לאפשר צפייה, שיתוף והעברה של נתונים באופן יעיל ופשוט. סדרות ה-ThinkPad X, T, L ו-E החדשות, המציגות את מעבדי ה-Core מהדור החמישי של אינטל, ממשיכות את המיקוד של המותג באיכות אמינה.

 

ThinkVision X24

ה-ThinkVision X24 הוא מסך ללא מסגרת, אלגנטי ויפיפה בעובי של 7.5 מ"מ בלבד, והוא יהיה ההתקן המרכזי בכל שולחן עבודה. ה-X24 מצויד בפאנל בגודל של 23.8 אינץ' המיוצר בטכנולוגיית הדור הבא Neo Blade, עם כיסוי אחורי ייחודי של משטח מתכת שמוסיף לעיצוב הפרימיום שלו.

 

ה-ThinkVision X24 עוצב כך שיתפקד הרבה מעבר למסך פשוט. פאנל ה-IPS מציע, בין השאר, רזולוציית FHD עם זוויות צפייה של 178 מעלות וכן חיבור באמצעות HDMI או DisplyPort. מעמד הכרום המסוגנן והקשיח שלו ניתן להטיה כדי לקבוע זוויות צפייה ארגונומיות להשגת חוויית תצוגה איכותית, מבחינת תכנון וביצועים כאחד.

 

ThinkPad Stack

התכנון המשולב של אביזרי ה-ThinkPad Stack הופך התקנים שכיחים ליוצאים מן הכלל, שמאפשרים  ניידות עם פחות כבלים ויותר תכונות. באמצעות תכנון השתלבות מגנטית תופסים אביזרי Stack  פחות מקום ומאוחסנים באופן מסודר יותר בהשוואה לאפשרויות מסורתיות. טכנולוגיית פיני הפוגו (Pogo pins) מאפשרת שילוב האביזרים ביתר קלות ונוחות.

 

מטען ה-10,000mAh מאפשר לספק כוח לטלפונים ולטאבלטים גם בנסיעות ארוכות מאוד, כונן ה-1 טרה-בייט עם מחבר ה-USB 3.0 מציע הרחבת אחסון ענקית בשטח, נקודת הגישה הניידת מבטיחה סביבת WiFi חזקה ויציבה בזמן נסיעה ורמקול הבלוטות' מתחבר באופן חלק למערכות ה-ThinkPad כדי להרחיב את האפשרויות הקוליות.

 

"זו זכות אמיתית להית חלק אינטגרלי מההצלחה של ניידי ה-ThinkPadשהגיעו למכירות של 100 מיליון יחידות", אמר בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל. "הזמן והדמיון שהקדישו מהנדסי ThinkPadלאורך  השנים הובילו לכמה פריצות דרך טכנולוגיות לא רגילות. בזמנים שבהם המחשוב עוטה תצורות חדשות ומאפשר חוויות חדשות מדהימות, אינטל משתוקקת לראות מה עומדת לנובו להציג בהמשך".

 

תמחור וזמינות

דגמי ה-ThinkPad  החדשים יהיו זמינים החל מפברואר 2015.

 

ה-ThinkVision X24 יהיה זמין מאפריל 2015.

 

אביזרי ה-ThinkPad Stack יהיו זמינים החל מאפריל 2015.